Min tand

Har varit toppen väder idag, fast jag inte varit ute förän på eftermiddagen så va det väldigt skönt.
Imorgon blir det till likenäs så blir en hel dag ute, ska åka rätt tidigt så får bli till att lägga sig snart.
Har varit ute och gått och tagit en glass idag med Emma nere i sunne. Är helt kär i mjukglass så gott.
Sitter och tittar på tvn och väntar på att lilla Thindra ska vakna till och ha mat innan hon ska sova igen.
Hon sover faktiskt fortfarande skapligt bra. Stackaren imorse när ja vaknade till samtidigt slog hon i huvudet i speldossaken i sängen så hon blev ledsen. Min lilla drar sig runt i sängen på nätterna så hon ligger tvärsöver i sängen.
Ser roligt ut när hon ligger och gör så i gymmet.
Ska bli jätte roligt att dra iväg på folkrace imorgon bara att det är bra väder så blir det helt perfekt. Och att Thindra är på bra humör. Men det blir hon nog när hon får vara ute i friska luften.
Usch idag när vi käkade tacos så kände ja något hårt i maten så tänkte fy va äckligt och plocka ut det.
Sen fick jag se när jag körde med tandtråd det va ju en bit av tanden längstbak som hade lossnat. Inte så liten heller.
Men så länge jag inte har ont så är det lugnt. Så hoppas verkligen inte jag får ont, är så himla dyrt att gå till tandläkaren.
Säkerligen hittar de fel nu om de aldrig har gjort det.


Nu ska Thindra få äta och så ska jag fixa säng åt emma. Får skriva och lägga upp lite bilder efter imorgon.

Jag är helt tok kär i Dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0