Nattis..

Är rätt så sliten gick ju upp rätt tidigt och lär inte lägga mig än på länge.
Så ska väl egentligen inte klaga men gör det liksom ändå. Men får väl hoppas att den lilla sover bra i natt, man kan alltid hoppas i alla fall. Sen ser man ju om hon verkligen gör det. Hon sov en lång stund på eftermiddagen idag, sover inte så länge på dagarna längre men det är väl från dag till dag.
Vill köpa nya kläder till Thindra men hon har så himla mycket. Får väl se om jag hittar i några större strlk när vi är nere till Karlstad till veckan. Då kommer plånboken gå varm, inte riktigt. Men något ska det att köpas, blir säkert en hel del till slut.
Har tänkt mig en förvaringsbox på hjul till Thindras leksaker. Hon lär ju få många fler =) så bra att ha dem på något ställe än att ligga utspridda över hela golvet.
Har käkat grillat idag, det va väldigt mumsigt.
Första kolsnäs till helgen =) Kul. Blir säkert mycket folk ute om vädret är fint vill säga. Tyckte det visade fint på lördag men allt kan ändras. Men man kan alltid hoppas på toppen väder.
Morgondagen har jag inga större planer för. Blir i alla fall och gå ut och gå. Har vi gjort idag, så börjar bli lite bättre med allt.  Ska förska göra lite saker hemma under helgen. Får se hur mycket jag hinner med. Min mamma är ledig så kul och umgås lite med familjen, visst jag ser väl dom varje dag men skillnad när mamma är ledig.
Min telefon har börjat vajsa precis som den gjorde innan jag lämnade in den, så börjar fundera vad det var för mening med att lämna in skiten när den va lika direkt. Får se om jag lämnar in den snart, vore kanske bra.


Evig kärlek till er mina två älsklingar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0