Problem..

Jag som skulle vara nyttig, har gått skit dåligt med det nu det senaste. Känns som den snabbaste vägen till att få i sig något är att ta något gott som finns hemma. Men måste verkligen bli ändringar på detta. Visst någon gång kan man äta onyttigt men inte varje dag, för jag vill gå ner i vikt. Bli den gamla vanliga Angelica igen, det är de jag strävar efter nu.
Mycket mer motion och nyttigare kost så ska jag fixa detta.
Men det är detta med motivationen, den saknas liksom. Så ska försöka hitta någon som vill samma sak som jag.
För då kommer man lätt fixa det. Kan bara inte äta gosaker man blir som en vandrande sockerbomb eller i alla fall uppsväld som en ballong i magen. Tänk dig för bara 1 år sedan vägde man knappt 50kg det skiljer ett antal kilon mot nu.
Kanske inte är jätte mycke, men de är de där som man vill ha bort.
Jag ångar verkligen inte att jag har blivit större i min kroppsform överhuvudtaget. Det är bara stackars mina jeans som jag inte får i rumpan i, det va den som blev större än vad den var förut. Vore det inte för den så skulle jag kunna använda alla jeans som jag har nu. Det är just det som jag ser fram emot att kunna göra igen. Att slippa kunna välja mellan 2-3 st när man har många fler. Jag är en typiskt jeansmänniska, snyggt till allt enligt mig.

Thindra har faktiskt sovit en hel del idag så hon kommer säkert inte sova lika länge till morgonen.
Fast jag ska inte klaga hon sover så bra annars så någon dag får man att ta då hon sover lite sämre på nätterna. Skulle väl ha passat på och lagt mig på dagen idag, men precis när jag skulle göra det så vaknade hon. Satan tänkte jag då. Inte lätt alltid när de bara var jag och broder hemma. Fast han är också urgullig och hjälper till. Det är hans ögonsten. Eller rättare sagt det är hela min familjs ögonsten=)
Hon gillar inte att bli stilla på ett ställe så om hon sitter i babysitter en lite stund så ska hon snart över till babygymmet.
Men så länge min lilla buse är nöjd så är jag med det.



                   Min lilla Älskade Thindra. Nyfödd

Kär och galen i Dig♥

Kommentarer
Postat av: Wendela

gud va fin bild på henne,

Längtar så efter min egen!

2009-05-15 @ 11:00:12
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0