Fredag

Satan va fort veckan gått då, redan helg =) tyckte inte det va många dagar sedan det va helg.
Igår hade jag inte mycket tid att skriva här på bloggen för var som sagt i Karlstad.
Och det blev en massa handlat ska jag lova, jag som inte skulle handla så mycket. Det jag egentligen skulle ha det hittade jag inte. Skor som jag länge letat efter men finner inte de jag vill ha. Sen hade jag ju sett ett par jag blivit lite småkär i men de fanns inte i min strlk så då gav jag upp det där med och hitta ett par skor när allt redan var stängt.
Blev både kläder till mig och Thindra. Fast hittade ett par skor till Thindra i alla fall. Hur söta och fina som helst.
En lång dag i Karlstad igår kom inte hem för än efter 9, så va jätte sliten i både kropp och fötter.
Får lägga ut en bild på allt jag handlade igår. Hittade mig ett par jeans leggings igår , jätte fina och hur sköna som helst.
Alla har säkert såna nu men vad spelar det för någon roll, de va bekväma.
Jag och Thindra ska ner och titta i affärer i sunne med Emma så skulle vi fika också tror jag .
Så får nog bli till att åka strax annars blir det så sent, plus att pappa skulle handla nu så vi åker med han ner.



Jag är enormt kär i Dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0