Fredag kväll

Redan helg. Denna vecka har gått jätte fort ändå har jag inte gjort något speciellt.
Har hållt på och städat här hemma idag, sånt tar sån tid om man ska göra det noga.  Damsuga och skura.
Fixat lite med babysaker som vi hade sen min lillebror. Fanns väl inte så jätte mycke men en del saker i alla fall.  Bättre att Thindra får använda det än att de bara ligger. Visst hon kommer få en massa nya saker också.
Har ju varit jätte fint väder men har för det mesta varit inne. Synd bara att de blåst endel samtidigt.
Får väl hoppas det blir finare väder imorgon så kan man vara ute lite.
Va som sagt ute och gick idag på sunne, va med mamma och pappa och handlade skor och saker till grillningen.
Det va inte jag som handlade skor utan mamma annars brukar jag vara en så kallad skonarkoman har hur många som helst som jag kanske använt en gång. Fast blir nog att jag handlar mig ett par snygga vår/sommar skor. För mina älsklingskor har gått sönder. Finns inga bättre än dom, helt perfekta gå skor. Aldrig skavsår eller något.

Gud va gott de va med grillat. Fläskfilé, grillspett sallad och potatissallad. Va hur mumsigt som helst.
Så nu är jag mätt och belåten. Blev lite väl mätt men ska inte klaga för det är så gott med grillat.
Då märks det att sommaren snart är här. Hoppas det blir en bra sommar i år. Med jätte fint väder så man kan bli brun.
Imorgon funderar jag på att dra ner på sunne och ta en promenad kanske ta en glass. Allt beror som sagt på vädret.
Annars håller jag mig på vägarna här runt om kring.
Är faktiskt rätt så sliten idag. Så blir nog snart mata Thindra sen duscha och sen hoppa i sängen.
Och hoppas på att man kanske får sova lite. Ska inte klaga har ju världens underbaraste dotter=)

Får se vad som händer denna helgen. Är väl inge större planerat än men vi får väl se imorgon.


                              Underbaraste Thindra

Denna kärleken kommer jag aldrig överge♥


Kommentarer
Postat av: Wendela

gick fort? Förlossningen eller?

hur förlöste du?

2009-05-15 @ 22:30:26
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0