Äntligen Fredag

Thindra ligger i babygymmet så passar på att sitta här lite. Ska strax ta och bada henne sen blir det en snabb dusch för mig.Sen bär det av ner till farmor och farfar är det tänkt. Min farbror, hans fru och deras barn kommer dit sen. Känns konstigt och säga fru när han är yngre än min pappa och är gift. När inte ens min pappa och mamma är det.
Ska bli roligt och se deras tillökning som kom i mars. Lite drygt en månad efter Thindra.
Har sovit jätte bra hela denna veckan så är utvilad så nu ska man verkligen inte klaga.
Thindra har fått sig en peng som hon ska ha på marten=) Får se om jag hittar något till henne, annars sparar vi det till något senare tillfälle. Det går alltid åt pengar.
Emma skulle komma ifrån körskolan vid 1 tror jag hon sa om hon inte skulle få köra runt den tiden men annars skulle hon va klar. Hon jag och Thindra ska ta något/några varv på marten. Brukar bli länge fast vi säger att vi ska gå snabbt men så blir det aldrig. Fast nu är det en liten med också så allt gäller kring henne.
Ikväll ska vi till Moster och Fabian och hälsa på så det ska bli jätte roligt.
Är hockey ikväll också mot Kanada om jag inte kommer ihåg fel.

Min brud blir 3 månader på söndag. Det ska firas =)


Du ger mig styrka och jag bara älskar dig så mycket ♥


                                              Gullunge♥

Kommentarer
Postat av: undrande mamma

vart har du köpt den fina tröjan till ungen?

2009-05-08 @ 17:47:25
Postat av: Angelica

Jag har fått den.Men kan höra med den Thindra fick den av Vem är det som undrar? Vore roligt och veta!=)

2009-05-10 @ 23:02:38
URL: http://geca.blogg.se/
Postat av: undrande mamma

ja heter sandra min kompis har nyss fått en unge en tjej, tyckte den va fin så tänkte kolla om det fanns någon liknande.

2009-05-12 @ 20:58:37
Postat av: Angelica

Du har ingen msn/mejl så kan jag skriva det där? Jaså va roligt =) ja den är jätte fin.

2009-05-12 @ 21:18:12
URL: http://geca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0