Slut på helgen !

Thindra min underbaring har gått och blivit jätte snorig =/ inge kul för hon sover inge bra då.  Men just för tillfället sover hon så ska nog väcka henne vid 12 om hon inte vaknat innan dess så ja vet att hon får tillräckligt med mat.
Va på folkrace igår i likenäs =) Va fan 20 minus när vi skulle åka upp då trodde jag fan inte mina ögon , vill inte utsätta henne för en sån kyla . Men de blev varmare under dagen så hon kunde vara ute väl nerpackad i en massa filtar. Pappa vann D-Finalen och 5:a i C-Finalen =) Bilen gick ju inte som den skulle så den tappade helt orken i finalen så pappa åkte ut istället. Mammas älskling är så himla go =) Skulle kunna pussa på henne jämt men nu vill jag inte göra det när jag är sjuk. Känns som de aldrig ska släppa riktigt . Va inge kul igår när man kom in bilen och hade ont i varenda led i hela kroppen. Men jag fixade och ammade. Nu ska jag ta och fixa lite andra saker och se till Thindra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0