Fredagkväll

Skönt det är och sätta sig en stund och ta det lugnt, skulle faktiskt vara väldigt gött och lägga sig och vila.
Tror dock inte jag somnar har så mycket i huvudet för tillfället, men står nog inte på innan det blir till och sova lite så man orkar upp under natten.
För inatt va hon hur hungrig som helst och när hon ätit klart va hon pigg och inte ville sova, men lilla jag va hur trött som helst höll på och somna sittande. La henne på min arm och då somnade både hon och jag efter hon hade slagits lite med sina armar.
Finns inge mysigare än att ha henne i sängen intill sig så man kan ligga och titta på henne.
Tänkte föresten ta med mig Thindra när jag ska duscha för hon behöver tvätta sig sen kan det vara gött för henne och vara vaken lite nu på kvällen också så hon inte blir så där pigg på nätterna.
Fick första barnbidraget idag =)  Ska spara det mesta till Thindra så hon har sen.
Varit och handlat det nödvändigaste som jag måste ha hemma som blöjor,tvättlappar och lite ersättning i fall det krisar.

Jag längtar verkligen till Påsk av någon konstig anledning =) Nej, nu hör jag att Thindra har vaknat och är hungrig så nu får jag skynda mig och plocka upp henne.



                       Mammas älskling sover så sött så !!


Kommentarer
Postat av: s

så söt hon är :D

2009-03-21 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0