Helg..

Jag och Thindra får besök vid 2 tiden idag =) Ska bli roligt att träffa er va ett tag sedan .  Så finns säkert endel att prata om .  Tror vi skulle ner och äta pizza på sunne, får hoppas Thindra hinner äta innan de kommer så de är bara till att åka . Men får väl se när hon vaknar , hon sover så olika från dag till dag. Igår kväll vägrade hon sova även fast hon ätit hur mycket som helst =) hon skulle var vaken . Mammsen va jätte trött och tittade nästan i kors, tillslut somnade hon . Efter många om och men blundade hon och sov som en stock. Så snacka om att jag va trött när hon vaknade i natt och skulle ha tutte . Fast man vaknar ju till efter en liten stund. Har precis gjort mig i ordning så allt är klart tills hon ska äta .
Nu ska jag ta och packa skötväskan så får skriva mer när jag kommer tillbaka i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0