Sliten

Idag ska jag försöka hinna med och plocka lite på rummet och sen ska Thindra bada =) Hon gillar verkligen och bada bara att hon är mätt och belåten så, annars kan de bli lite små gnäll från hennes sida. Är lite sliten sen natten, hon har verkligen sovit konstigt i natt. Efter jag ammat och hon somnade i min famn la jag henne bredvid mig och kröp ner under täcket. Tror du inte hon kollade med stora ögon på mig och började skrika. Försökte med nappen men de funkade inte , då va det bara till att börja om igen och hon somnade nästan direkt . Är inte lätt att sova med en bebis på magen heller , rädd att jag vänder på mig eller tappar henne. Men till slut somnade hon en stund . Tittade på Lotta på Bråkmakargatan som gick på tv4film, tur det fanns något bra att titta på. Älskar verkligen och ligga och titta på lill gisen när hon sover så himla söt. Man kan inte sluta titta på henne.  Måste införskaffa en babysitter så hon kan sitta och titta.
Undra på vad man ska hitta på ikväll, får väl se vad man orkar . Man kanske till och med får besök =) Nu ska jag hjälpa pappa lite här hemma och mamma kommer snart hem från jobbet .
Tänkte jag skulle försöka ta lite bilder på Thindra sen när hon badar och lägga in här.
Jag vill åka till Karlstad och handla lite saker till både mig och Thindra, får se om jag får med mig någon till veckan.

Den här funderar jag på . Min moster hade nämligen en sån till Fabian.



♥Jag Älskar Dig Thindra♥


Kommentarer
Postat av: k.Gräsberg

Bare du säger te så blir ja med vettu ;) :D

2009-03-08 @ 16:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0