Mysdag

Har precis kollat på film, man får passa på när lilla Thindra sover. Dröjer säkert inte innan hon vaknar nu hon har sovit i 1½ timme nu och brukar inte vilja sova på morgonen. Ska nog ta mig en tur sen med barnvagnen i detta fina väder.
Thindra behöver frisk luft och jag med för den delen, man får ont i huvudet och sitta inne hela tiden.
Jag tittade på Iene Huss film nyss gillar verkligen de filmerna=) Hon som skrivit böckerna kommer faktiskt ifrån sunne. Vill se de andra filmerna men jag har dem inte, tråkigt nog.
Thindra blev hur glad som helst igår när vi duschade hon tyckte det var mysigt att ha mamma med sig tror jag.
Sen är det hockey som jag ska titta på tvn, fast det är inte förän i eftermiddag.
Ska bli kul att se färjestad på kanal 5 för en gång skulle brukar alltid sända allt annat så nu hoppas vi på att de vinner.

Jag är på ett grymt myshumör =) Något som är väldigt mysigt är och ligga och snosa bebis.
Kan fortfarande inte riktigt fatta att Thindra har legat i min mage, att de kom ut något så underbart.
Men jag tycker hon har växt en hel del nu både på längden och vikten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0