Allt känns bra idag =)

Har inte skrivit här på ett par dagar nu märkte jag =) har haft fullt upp med annat.
Igår var vi till karlstad och handlade lite till mig och lilla Thindra. Drog först in till city och åt mat där och gick i mitt i city och letade skor. Men som vanligt hittar jag inga som jag vill ha . Drog till Bergvik istället. Det tar lite extra tid nu när man har ett litet barn med sig när man ska handla och ge henne mat och byta blöjor. Så svårt att planera tider och sånt när man har liten med sig. Men hittade 3 bodys, 1 par byxor och hängselbyxor,strumopor, mössa till Thindra =) Hade velat köpt mer men hon va galet sur , så har jag aldrig sett henne. Undra på om hon hade magknip. Köpte mig själv två toppar och en tröja . Vill ha nya jeans känner ja =) har sett ett par jätte snygga , så fattar inte varför jag inte köpte dem igår.
Vill att våren ska komma så man kan köpa vårskor och vårjacka. Är så mycke snyggare än och gå i tjockjacka och frysa. Märkte imorse att snön börjar tina bort, så hoppas bara att det inte kommer mer snö.

Verkar inte som det funkar att lägga in bilder nu . Min kamera är knasig . Så måste göra det sen när den har laddat ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0