Fy det snöar...

Fy fan är det inte typiskt så säg, har fått ont i halsen igen för 4 gången på kort tid.
Sen tittar man ut och få se det snöar som bara den. Så kan säga att humöret inte precis är på topp. Lust och bara krypa ner under täcket och vakna imorgon och hoppas på att det är fint väder.
Va ute och körde bil förut i detta vädret, tror du inte på fan att jag får en framför mig som åker i 50. Fattar inte vad de gör ute på vägarna när de är så rädda för detta vädret.
Jag vill ha vår nu och ingen snö, känns inte frästande att gå ut och gå i detta vädret heller . För då ligger nog jag ner överallt. Men ska som sagt till Karlstad imorgon så då går man endel där. Måste förbättra mig med att va ute och gå.
Fick mig faktiskt en tankeställare idag när jag skulle pröva jeans som jag hade innan jag blev gravid.
Thindra ligger och sover för tillfället men hon vaknar nog snart upp och är hungrig. Får se om hon gjort något kalas i blöjan. Tror min morfar skulle komma och hälsa på sen eller han ska väl egentligen hit och gratta min mamma som fyllde år under veckan. Ikväll är de Lets Dance final=) Ska bli roligt och se, hoppas verkligen Magnus vinner detta!
För de känns som att han utvecklats mer än vad Laila har . Hon kunde redan allt när hon kom dit, så håller tummarna ikväll att han tar hem det. Ikväll ska även Thindra bada=) Gött och ligga och lukta på nybadad bebis.
Nu ska jag ta tag i och plocka upp lite här hemma.



                                  Mitt allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0