Så trött

Dagen har gått väldigt snabbt även om jag varit grymt sliten idag . Vissa dagar är väl så att man känner sig mer sliten än andra, aming tar verkligen på krafterna . Sen kanske jag inte sov så länge i natt heller , ungefär 4 ½ timme.
Ja man ska väl inte klaga man har världens gulligaste dotter som för tillfället ligger hos Mamma(hennes mormors)famn och sover . Hon har precis ätit så hon värkar mätt och belåten. Provade att pumpa ut och ge henne det jag fick ur , jag har faktiskt ingen aning hur mkt en 1 månaders bebis egentligen ska ha. Men Birgitt på Bvc sa att om jag kände mig osäker på om hon inte var riktigt mätt så va det bara att ge henne lite ersättning sa hon.
Thindra hade gått upp 225g sen sist  så nu väger hon alltså 4255g. Och det tyckte hon va jätte bra att hon gått upp så på en vecka. Växt 1 cm till så nu är hon 54cm. Känns skönt att veta att allt går bra .
Fick tid nästa torsdag vid bvc sen ska vi till familjerätten och skriva på faderskapsintyg på onsdag. Så skönt att de äntligen är klart att man fått veta hur det ligger till . Nej nu är jag alldeles för trött och grinig så är nog bara att gå upp och lägga sig som gäller. Är grinig för ingenting och har ont i ryggen så jag inte vet vart jag ska vända mig . Precis där jag fick epiduralbedövningen hoppas inte det ska kännas så resten av livet för då blir jag att tokig.
Morgondagen består nog mest av vila och ska med familjen ut och handla.
Hör att Thindra är vaken igen så nu får jag ta och gå.

Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0