Torsdag

Dagarna bara rinner iväg, börjar fundera på vart dagarna tar vägen.
Ofta sitter man bara hemma med lilla Thindra men ibland är man ute på äventyr.
Måste införa tur med barnvagnen varje dag. Nyttigt att röra på sig sen och få friskluft.
Men det är ju det nu när dagarna bara rinner iväg så hinner man inte med allt de man vill hinna göra på en dag.
Idag har jag och Thindra varit ute på sunne och tagit oss en tur med bilen, passade på när vi ändå skulle och hämta min lillebror vid skolan. Mamma bjöd på sibylla mat idag , hon hade ingen som helst lust att laga till något. Sen tyckte hon det skulle bli så sent när vi skulle ut och handla också.
Ni ska bara veta vad Thindra har växt =) Hon börjar bli stor flickan min. Men bara bra att hon växer och blir stor.
Sitter faktiskt och funderar på vad jag ska hitta på imorgon ? Kanske ska ta mig en tur med barnvagnen i sunne.
Nej nu ska jag ta och lägga mig en liten stund innan min prinsessa vaknar och ska ha puppe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0