Tråkiga söndag

Finns det någon drygare dag än söndag, tror jag håller på och tråkar ihjäl mig. Thindra somnade om direkt efter hon fått i sig av tutten. Men låter nästan som han ska vakna igen. Vore roligt och busa lite med henne =)  Klart hon ska sova om hon är trött. Jag fick sova till klockan var halv 11 idag, mamma hade tagit med sig Thindra ner. Vilken underbar mamma jag har som låter mig få sova när jag är helt slut. Vet inte hur jag ska tacka henne. Men ibland behövs de några timmar extra som betyder grymt mycket.
Imorgon ska jag börja mitt nya liv =) Ett mycket nyttigare liv än vad jag har nu, ska tränas och inte äta en massa onyttigt.
Ska bli skönt att bli lite slankare och piggare. Men måste även få i mig endel mat eftersom jag ammar.
Tråkigt att det snöade förut, för jag vill inte ha något mer snö. Jag längtar så grymt mycket efter sommaren.
Blir nog att titta på Beck ikväll och bara mysa .

Nu ska jag nog ta och slänga mig i duschen. Vill känna mig lite fräsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0