Måndag

Stackars lilla Thindra det släpper aldrig i hennes näsa så var till apoteket idag och köpte näsdroppar och sen köpte jag en nässug =) Får se om de blir lite bättre då. Hoppas verkligen för hon sover inte bra på nätterna . Men nu när hon ligger i vagen på dagen sover hon bra. Funderar på att väcka henne så jag vet att hon får mat och blir mätt. Är orolig för att hon inte får tillräckligt .. Måste säga att blöjor det går åt som bara den =) Hon skiter och pissar jämt .. Förkylningen har börjat släppa på mig nu tror jag. Känner mig inte lika dålig längre iaf.
Mötte Emma och Pelle ute på sunne förut också =) kul och se henne.
Saknar min brutta som nu är 18 år, känns helt ofattbart vad tiden rinner iväg. Va inte längesen tyckte jag sedan vi var ute och röjde gärnet. Men de måste va ett bra tag sedan, fan va gammal man känner sig nu.
Jag hoppas att vi kan få mycke roliga stunder till sommaren med kalas och lite sånt =) För jag är fortfarande ung även om jag fått barn. Innerst inne är jag fortfarande den gamla röjangelica=) Som saknar något så grymt mycke att kunna gå ut någon helg. Men jag hinner det också längre fram . Fan hur kan man känna ett sånt sug ??
Jag ska ta mitt ansvar det vet jag , ska uppfostra mitt barn på allra bästa sätt.
Är trotts allt två som ska ta hand om ett barn så hoppas det blir så snart . Att du också kan ta ditt ansvar. Jag ska inte ställa några krav, det är upp till var och en och visa sitt intresse. Tror man ångrar sig sen bara.


Jag fattar fan inte att folk fortfarnade orkar prata om att de är du !! Vad är det de vill förstöra??

Ska lägga ut lite mobilbilder på Thindra . Har inte hittat kamrasladden än =(

Här är hon inte många timmar





Så hungrig va hon här =)

Kommentarer
Postat av: Gumman din

De är såklart att vi kommer ta många kalas te sommaren gumman :) Saknar allt de roliga vi har gjort tsm, men mer kommer de :D hehe. Eller vad säger du? ;) Saknar dig jätte mycke.<3

2009-03-02 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0