Goddagens

Hoppas verkligen det här vädret håller i sig, humöret blir verkligen på topp när man tittar ut och får se att solen skiner. 
Skulle passat på och varit ute och gått men jag får aldrig fingret ur så himla typiskt mig, de som umgås med mig vet precis hur jag är.
Ska bättra mig för vill gå ner i vikt. Måste börja träna inom snart framtid och få bort den grymt fula magen jag fick efter graviditeten. Skämdes faktiskt lite igår när jag skulle pröva byxor när vi va nere i sunne för fick inte på mig dom , de va hur slimade som helst över rumpan.
Är väldigt nöjd över Thindras sovtider både på dagen och på natten för man hinner med saker som man ska göra på dagen och sova en hel del på natten.
Nu känns det lättare och vakna mitt i natten och amma än vad det gjorde till att börja med så nu börjar rutinerna rulla på.

Ska åka till moster och hälsa på nu så skriver mera senare när vi kommer där ifrån .




                             Min Älskade Thindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0