God morgon

Va det blåser ute =) men gött att solen skiner i alla fall så man får känna lite vårkänslor.
Igår va Thindra vaken hela dagen sov max en timme. Så då va de inte bara hon som va trött på kvällen utan även jag med. Blir slitit när de är vaken så där långa stunder utan och sova . Hon bara åt och åt också för den delen också, men vissa dagar äter det mer än andra. Man ska verkligen inte klaga bara för de äter mer då växer hon och bli större.
Tycker hon blivit stor nu =) tiden går så himla fort känns som man knappt hinner med.
Idag ska vi på läkarbesök som de alltid gör när de är mellan 6-8 veckor. Just idag blir ju Thindra 6 veckor dröjer inte innan hon är två månader.
Imorgon fyller min mamma år så behöver nästan ut och titta efter något till henne idag =) Vet väl på ett ungefär vad hon vill ha. Precis om en vecka fyller Emma 20 år också så har pratat ihop mig lite med mamma om vad vi ska köpa.

Nej nu ska jag ta och göra något nyttigt ! Skriver mer sen och lägger in bilder.


Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0