Mysiga måndag..

Usch va hemsk värme det var i natt när jag skulle lägga mig, orkade verkligen inte somna.
Utan var vaken till efter 4, trodde snarare jag skulle dö av sömnbrist imorse. Men så var det verkligen inte, utan kändes som vilken annan dag som helst. Har passat på att vädra nu men det hjälper inte.
Tänker absolut inte lägga mig i den värmen en natt till, utan då blir det till att sova här nere istället.
Sitter och tittar på tv4 fakta, en kanal med väldigt spännande program. Ser det varje kväll mer eller mindre.
Thindra ligger i vagnen och sover, stackaren va alldeles svett utav solhatten förut.
Hon fick doppa fötterna i poolen förut, undertiden hela familjen badade.
Det är 30 grader i vattnet, det är knappats svalkande, men så himla underbart.
Så man kan säga att de är lite för extremt varmt för både de små och för oss andra.
Har hunnit med och varit ner till Lindex och köpt lite små saker till mig, så som nagellack och en bh.
Även varit ute och handlat mat till hela veckan, dock inte höljes. Men det blir till att handla på torsdagen också.
Hoppas det blir lika bra väder som nu, kanske inte lika varmt.
Längtar som bara den tills helgen =)  Juli är bland den bästa månaden på året. Då är man i farten hela tiden.

Jag älskar er av hela mitt hjärta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0