Oj va sliten jag är..

Sleten jag är efter denna dagen. Jag somnade inte för än klockan va närmare halv 4, så va jag uppe vid 8 tiden och matade Thindra. Sen la vi oss en stund till och sov, så tur va ju det att hon med var jätte trött.
Så kan redan nu säga att jag och Thindra ska alldeles snart gå och lägga oss.
Thindra har lite försprång som redan somnat.
Vi har varit till Ekshärad idag, till sommarhuset eller vad man nu ska säga. Ligger hur mysigt till som helst och man kan lätt koppla av. Dit åkte jag alltid varje sommar när jag var liten. Älskade det stället och gör det fortfarande än.
Farmor visade mig på massa jätte snygga skor som hon hade när hon var yngre. Va till och med tvungen att pröva ett par. Plus att jag fick se en snok och ja kände på den. Stackaren kunde ha hamnat i gräsklipparen.
Skickade bild på ormen till en som älskar ormar. Så den personen blev jätte glad=) Tur jag kan roa folk ibland.
Thindra åt majspuré idag, det verkligen älskar hon. Roligt när hon hugger efter skeden.
Och har föresten bytt till napp 3 på flaskan, så hej va allt försvinner ner. Går hur snabbt som helst.
Måste köpa present till Emelie som fyller 1 år på söndag.
Ska fira midsommarafton vid moster , Stefan och Fabian. Ska bli jätte mysigt att vara där.
Jag fick uppgift att göra efterrätt så får ta och göra det.


                                     Sötläppen är framme =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0