Kvällspromenad

Kom precis in efter vi har varit ute och gått. Måste säga att det va väldigt skönt att röra på sig så nu är det bestämt att det blir morgon och kvällspromenader varje dag. Jag blev genast mycket piggare och Thindra orkade varva ner och sova.
Så nu ligger hon ute på altanen och sover, tror hon sover en stund nu.
Pappa står ute och grillar köttet vi skulle grillat när vi va i Charlottenberg men så blev det inte för de köpte något annat smaskigt istället. Så nu till kvällsmat blir de fläskfile och potatissallad, ska bli väldigt mumsigt.
Fast jag känner mig inte så jätte hungrig men ner går det.
Finns inge bra att se på tvn idag heller, men då får de bli och sätta på en film sen.
Jag skulle ner och titta om det fanns pyjamas till Thindra men hem kom jag inte med någon pyjamas utan två bodys.
Fast jag köpte en i strlk 74 som hon inte kan använda än men som sagt tiden går snabbt och jag har inga som helst kläder sen. Jag har bara en massa nu i strlk 62 och 68.
Mamma skulle ner dit och titta någon dag hon också om hon kunde hitta mera kläder till Thindra.
Men jag måste ta och köpa pyjamas någon dag till Thindra. Får gå in på grannaffären till Lindex där har de massa snygga kläder både till Thindra och till mig. Inte för jag vet om jag behöver något just nu.
Finns det något fint så är de klart att man köper det.
Nu ska jag ta och äta.



                        Ett trött litet busfrö. Mammas älskling♥



                          Thindras nya skönheter =)

Vi är som gjorda för varandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0