Måndag..

Jag har haft en massa att göra att jag helt glömt bort bloggen.
Men så kan det va ibland. Thindra va så duktig idag så hon sov till 10, så nu är jag pigg som bara den.
Trodde inte det skulle bli så länge men det blev det att så va bara till att ge henne mat och sen byta kläder och busa med henne. Jag sov redan i soffan igår framför tvn och det är inte alls likt mig, så då är man skapligt trött.
Har hunnit varit ute på sunne och tittat lite, tänkte fråga broder om han vill med ner sen och ta sig en glass och gå en promenad. Vore jätte skönt och komma ut lite.
Vilket fint väder der är idag. Skulle bli så här resten av veckan tror jag.  Får passa på att vara ute när det är så här fint väder. Va till Vattenlandet igår, jätte kul och busa runt där som en liten skitunge. Eller kanske inte såg ut att vara en men jag kände mig som en i alla fall. Skönt när det inte va kö överallt så det va bara att slänga sig i och åka.
Trodde faktiskt på regn när vi skulle dit så har det varit de senaste gångerna vi varit där.
Men så vaknade jag upp och tittade ut så va det klar blå himmel. Då blev jag lycklig.
Funderar på och gå ut och lägga mig och sola nu. Ta med sig korsord och bara må gött. Låta Thindra få ligga i barnvagnen. Så man kan titta till henne.
Såg föresten ett par jätte snygga skor nere i sunne förut. Får åka ner och titta på dom igen.
Ska till Karlstad imorgon, kommer naturligtvis få höra att jag inte varit så duktig med gummisnoddarna.
Men har faktiskt använt de mycket mer än förra gången. Kommer ändå ta ett tag till innan den åker ur, tror jag i alla fall.
För är fortfarande en jätte jätte liten glipa kvar. Men va fint de kommer bli när allt är klart.
Nej nu vaknade Thindra så ska gå och ta upp henne.

Är lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0