Natti natti

Jag är yr som bara den, vet inte vad det blivit med mig.
Har inte suttit vid datorn på hela dagen så fick ta och sätta mig en stund nu.
Emma och jag va som sagt på folkrace till munkfors tidigare idag. Skönt och komma ut lite och titta sig omkring.
Sen på hem vägen när vi hade tankat så kom vi på att vi skulle sola. Så då blev det en tur där, fick lite färg.
Jag somnade i när vi solade, har aldrig gjort det förut.
Goa Thindra vaknade nyss, så sent tror jag aldrig hon har vaknat bara så där. Men är inte så konstigt att hon vaknar heller för hon rör ju på sig så hon fastnar överallt. Hade just lagt henne i vagnen sen ropade pappa på mig då låg hon längst fram i vagnen, så långt du bara kan komma. Snacka om att vara aktiv 24 timmar om dygnet.
Man hittar henne aldrig åt samma håll i sängen som man lägger henne.
Idag hade hon rymt från gymet för att ta sig närmare tvn. Känns ju säkert att ha henne liggandes där. Eller inte.
 Så får väl ta och ge henne lite mat och sen gå och lägga sig.  Idag har hon käkat majspuré, hon verkar gilla det starkt. Gapar för fullt när man kommer med skeden.
Känns som tiden bara går lite snabbare än vad man vill. Det är antagligen denna tiden man ska ta vara på.
Emma åkte precis hem, vi har varit med varandra hela dagen. Jätte kul att kunna umgås med henne.
Hon gör att man alltid är på bra humör.
Nej nu vill ja att sommaren ska komma annars blir jag tokig och flyttar till en varmare breddgrad.


                       Mitt liv, Mitt allt♥

Jag vill att allt ska vara bra för evigt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0