Onsdag

Idag har jag hunnit med och göra en hel del faktiskt.
Plockat i ordning och dammsugat, blir ju damm direkt efter man dammsugat. Undrar om vi har en dålig dammsugare eller vad det kan va för något fel. Har även varit ute och eldat idag,fick bort en massa skräp.
De andra tittar på fotboll nu, så sitter lite här under tiden. Får väl ta och sätta mig och titta jag med snart.
Har ingen aning vad jag ska göra ikväll, har funderat på och titta på en film. Men det märks senare.
Imorgon är det studenten för en del och för andra på fredag. Så både imorgon och på fredag ska jag titta på studenterna.
Tänkte skynda mig ut imorgon och köpa något fint att ha på sig. Min broder går ur 6:an på fredag så ska även på det också. Lite fullt upp dessa dagarna. Farmor ringde förut och undrade om jag ville bli med på min tremännings student imorgon. Så ska fundera lite på det och ringa upp.
På lördag är det folkrace i Munkfors, så ska nog dit och titta. Beror på hur det blir med plats och så.
Skulle va roligt och komma dit och titta.
Thindra va jätte duktig och sov till 20 över 8 idag, så kan säga att det va skapligt skönt att slippa gå upp vid 7.
Jag är en person som inte orkar lägga mig direkt efter plus att Thindra vill inte sova direkt heller så.
Ska vispa vanlijsås så vi har till äppelkakan sen.



                             Sötnosen Thindra♥

Livet är lyckligt tillsammans med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0