Fredag

Hade lite fullt upp och göra igår, så blev inte att jag skrev något.
Lilla bruttan ligger i gymmet nu så passar på att sätta mig här, funderar på hur jag ska göra imorgon.
Satan va tråkigt väder det är, bara regnar. Va inte speciellt kul att fixa håret när vi skulle på broders avslutningförut.
För det va hur risigt som helst när vi kom fram. Tråkigt jag skulle nog satt upp håret istället, men alla gånger tänker man inte lika långt. Utan är steget efter vädret. Jag undrar faktiskt hur länge detta pissväder ska hålla på, man blir ju verkligen depp. Vi vill ha sol sol och åter sol. Fryser nästan ihjäl i denna kyla.
Fabian och Moster va med till kyrkan så sen blev det hem på tårta. Efter en stund kom Stefan också.
Igår så var vi upp och tittade på studenterna och Grattade de som gick ur.
Sedan drog vi ner till sunne och åt på Sibylla efter besöket där va vi hur mätta som helst och drog hem.
Va nere och handlade en massa på Lindex, va en hel del rea. Skönt med lite nya kläder till Thindra, fast köpte i större strlk så hon kan ha sen. För nu har vi endel kläder, så det räcker för tillfället. Men går snabbt när de växer ur, så ingen större idé att ha allt för mycket kläder. För man hinner ändå aldrig använda allt.
Får vänta tills vi kommer till motala och köpa kläder där istället. 
Va och handlade på både coop och ica förut. Så har köpt hem blöjor och ersättning, plus större napp till flaskan.
Även om jag hade endel hemma så är de perfekt och fylla på med mer.
Har inte bestämt mig om det blir Munkfors på folkrace imorgon eller inte. Har ångest. För vet inte hur jag ska göra.
Skulle va roligt och åka dit och titta men får se.
Lägger in lite mer bilder sen =) nu ska jag ta och spela lite kort...



                            Detta fick Thindra av Mamma(Mormor).

 
                     Detta fick hon av min moster och Fabian.


                   Detta fick hon av sin pappa =)


                              Detta köpte jag till min underbar dotter Thindra.



Ett liv utan er är inget liv för mig. Thindra min underbara dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0