Thindra 4 månader..

Idag blev Thindra som sagt 4 månader. Man kan börja fundera på vart tiden tagit vägen, jag tycker att det inte va alls längesedan hon va pytteliten. Då jag låg på BB och väntade på att den lilla skulle titta ut, nu är hon här och redan 4 månader gammal helt otroligt snabbt har tiden gått.
Det är min älskade dotter som växt som bara den.
Märks så tydligt på henne att hon blivit större. Skrattar och busar hela dagarna.
Så gäller och aktivera henne och busa med henne hela dagarna. 
Hon väger lätt 7 kg nu så ingen liten plutt längre.
Har nu börjat med och ge henne lite potatis, hon verkar gillar det iaf.
Hennes sovrutiner än nästan samma varje dag så man börjar bli van nu.
Men bruttan har sitt bestämda humör, så har väl alla små. Antar jag iaf.
Snäll och glad tjej jag har som flinar och skrattar hela dagarna.
Hon har alltid folk här hemma som aktiverar henne, så helt själv är man inte med det.
Hennes morfar skojar med henne hela dagarna.
Tycker det är lite konstigt att hon inte vänt sig från mage till rygg än fast det kanske bara kommer så där ?
Det lilla roliga är att hon alltid slänger sig på sidan när hon ska sova, precis som jag gör annars orkar jag inte sova.
Ännu roligare är ju att de är alltid på samma sida som jag ligger på också.
Vi är att bra lika hon och jag.



          Som vanligt kan inte busfröt ligga still när man ska ta kort=)



Ni två är allt för mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0