Natten är mörk..

Skönt det ska bli och lägga sig. Äntligen med andra ord. Och imorgon får ja lite sovmorgon i alla fall.
Gud va gott det va med äppelkaka och vaniljsås. Satt perfekt i den redan fulla kistan.
Har bjudit hit farmor och farfar på fredag. De har inte sett Thindra på jätte länge.
Plus att Jonathan har skolavslutning.
Jag och Emma ska ner tidigt till Sunne imorgon ska handla lite saker.
Imorgon har jag en del att göra. Men tackade tyvärr nej till ett annat erbjudande för har inte tid.
Skulle bar gärna velat bli med, men nu är det så att tiden räcker bara inte till.
Får bli en annan gång.
Tror jag ska dra iväg och sola tidigt imorgon, vore väldigt skönt. Får höra med Emma imorgon om hon vill med och sola.
Nu ska jag byta blöja och mata Bruttan min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0