Tisdag

Tiden har bara tickat iväg idag och känns inte som jag har fått något gjort.
Men ska ta och dammsuga huset alldeles strax och plocka in disk, finns alltid något att göra.
Thindra ligger för tillfället och sover, hon har knappt sovit något sen hon vaknade imorse så är skönt för henne och få sova lite. Vi gick upp vid 8 ungefär så va jätte skönt och kunna sova så länge. Gick och la mig mycket tidigare igår än vad jag brukar göra kanske därför jag känner mig mer utvilad än vad jag brukar.
Idag ska Thindra bada, det verkligen älskar hon att göra. Skvätter som bara den så där går man inte torr ifrån.  Mitt busfrö.
Paketet har föresten kommit berättade mamma för mig igår. Så får ta och hämta ut det imorgon för mamma jobbar ända till 9 ikväll och då är det stängt. Äntligen har det kommit säger jag bara. Älskar att få nya kläder.
Så då har jag kläder att ha i Motala om det blir fint väder. Som vi verkligen hoppas på.
Idag blir de stekt potatis, bacon och stektägg. Visst är det inte precis nyttigt, men satan så gott det är.
Har minskat lite i vikt också så ska vara nöjd, inte vet jag hur det går ihop med denna helgens mat och allt.
Skönt att veta att det går neråt och inte uppåt. Kanske jag kan få tillbaka den kropp jag hade innan graviditeten.
Vill som sagt gå ner till 55 kg och det ska jag klara även om det kanske tar lite tid.
Vägde mindre än det innan men de är i alla fall den vikten jag vill ha nu.

Nu ska jag ta och gå och göra något vettigt och Thindra vaknad nu också=)


                          Thindra på sin första rallycrosstävling =)

Kärleken det är du ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0