Måndag

Thindra somnade precis så passade på att sätta mig här en stund.
Hon sover inte alls mycket nu på dagarna som hon gjort förut, så kul att kunna busa med henne ännu mer.
Fast är väl inte det roligaste precis när hon blir övertrött och jätte grinig men det är sånt man får ta.
Har varit nere på sunne och handlat och lite sånt. Skulle även ha fixat ett sparkonto till Thindra, men smart som jag är hade jag glömt bort de 4 sista i personnumret. Men när jag hade gått ifrån där så slog det mig vad hon hade.
Tar och går in en annan dag istället.
Morfar och Maria var här alldeles nyligen och hälsade på . Kul när de tittar hit, händer inte allt för ofta precis.
Nu ska jag ta och titta på en bra film som går på tvn.

Du är allt och lite till för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0