Javisst!

Man kan tro att jag glömt att jag har en blogg, men jag har haft en del annat att göra.
Sitter och tittar på tvn emellanåt och läser lite olika bloggar, alltid lika kul och läsa tycker jag. Thindra ligger och sover och har gjort det ett tag, tänkte jag skulle mata henne innan jag lägger mig sen.
Får dock inte bli lika sent som igår natt, så trött som jag va och lillan vaknade strax innan 7 imorse så det va bara till att gå upp och fixa mat. Sen somnade hon om =) Vilken underbaring till unge man har. Så då fick jag sova ett tag till.
Kan alltid hoppas på att hon sover till 9 imorgon som hon brukar göra.
Jag va föresten ut i fredags på Björn Rosenström på kolsnäs. Va skit skoj med emma som alltid.
Drack lagomt och det kändes skönt att vakna upp dagen efter utan denna satans bakfyllan.
Upp på morgonen och busa med Thindra, som alltid är lika glad och sprallig på morgonen.
På tisdag ska vi till Bvc  och onsdag eller torsdag ska vi till Karlstad är det tänkt. Vet inte om mamma och pappa skulle dit men det märks. Är så sugen på att köpa lite små saker på Ikea.
För kläder går inte Thindra nöd på iaf har köpt en hel hög med kläder.
Fast det jag skulle vilja fixa iordning är en liten hörna för Thindra, lite svårt att förklara. Men får planera lite och se vad man ska köpa.

Barn växer grymt fort, tiden bara försvinner. Det är 2 veckor kvar tills hon blir 6 månader. Kan inte fatta att det snart gått ett halvår. Ett halvår med det underbaraste i hela mitt liv. Mitt guld =)


Har tyvärr inte laddat kameran så har inte kunnat ta några bilder men får ta och göra det imorgon.

Jag älskar er så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0