Tisdag

Jag har gjort en massa fynd idag.  Så känner mig jätte nöjd att kunna köpa så mycket kläder för så lite pengar.
Va ner till Farmor och Farfar och hälsade på var jätte längesedan vi var där. Och de tycker det är kul när man kommer.
Min faster och Danne är där med alla barnen. Eller alla och alla men de har Trillingar som är super gulliga och har blivit jätte stora. Ska dit någon mer dag snart, får passa på när de är i Sunne de bor annars i Stockholm så är inte precis varje dag man ser dem. Fast ska dit den 15 augusti då min kusin Gustav ska döpas.
Denna dagen har gått hur fort som helst är snart kväll.
Föresten min bvc sköterska hade ringt idag när jag vaknade så lyssnade på röstbrevlådan då hade Thindra haft en tid idag för vaccination. Och jag kommer ihåg att hon sa att hon skulle höra av sig om tid till mig, men det hade hon inte gjort utan hon hade tagit en tid utan att jag visste om det. Så jag och Mamma åkte ner till Sunne och fixade ny tid. Nästan tisdag. Har inte varit där sen innan Thindra blev 3 månader. Så hon har nog både växt på längden och vikten har ökat.
 Funderar på att vara lite olydig och ta mig chips sen ikväll, men vi får se hur det blir.
Thindra börjar bli trött , hon är lite gnällig. Så ska nog försöka få henne att sova.
Imorgon börjar föresten fryksdalsdansen får se vilka dagar jag ska gå ut. Men någon dag blir det att, man dricker inte allt för ofta när man får en liten. Den går i första hand, alltid =).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0