Hatar detta regn...

Har precis varit med broder ner till Sunne så han fick köpa chips. Så fick vara snäll och skjuts dem ner så de kunde handla. Funderar på att äta något snart, även om det kanske är i senaste laget att äta. Men är hungrig så behövs nog att fylla på i kistan. Thindra ligger och sover i vagnen men hon vaknar säkert snart. Hon är en kvällsmänniska som sin mamma.
När det regnar har man absolut ingen som helst lust att göra något. Allt blir så tråkigt.
Men tillslut tog jag tag i saker och började dammsuga här nere.
Usch måste säga en sak som hände mig förut, jag skulle gå förbi en pall vi har i köket. Med min vanliga otur så kör jag tån rakt i och nageln gjorde sitt och det började blöda.
Moster, stefan och Fabian kom hit och hälsade på förut också. Så vi bjöd på äppelkaka och vaniljsås. Och jag orkade inte stå emot så tog även jag en bit. Gött som bara den var det.
Thindra har även badat idag, som hon älskar så mycket. Och börjat smaka på morotspurén och den gillade hon.
Nu ska jag ta och titta på någon film eller något =)









                               Gott med puré =)


                      Nu är det dax att torka sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0