Nu snart smäller det =)

Har hunnit med en hel del idag, har packat det mesta för imorgon bär det av. Upp mot höljes, mitt ute i skogen.
Som jag har längtat och imorgon är vi där. Emma ska med, satan va roligt vi ska ha.
Så jag och Emma tar min bil och de andra tar husbilen. Får se om jag och emma sover i husbilen eller i tält.
Får hoppas på att det ska bli fint väder. På min packning ser det ut som jag ska vara borta väldigt länge, men det är så himla typiskt mig. Packar alltid ner för mycket, men man får tänka possitivt hellre för mycket än för lite.
Va och klippte mig idag, jätte snyggt blev det. Men jag tycker att det är väldigt dyrt med en slinga för 450 kr.
Skillnad om det hade varit flera slingor för det priset. Fast då vet jag till nästa gång nu!
Huvudsaken är att man är nöjd med håret. Köpte även en produkt till håret, hoppas den är bra.
Åt mjukglass när mamma slutade och åkte förbi vid moster.
Ska plocka ihop allt nu så det är bara är att gå ut i husbilen med allt till morgonen.
Blir till att ställa klockan, så man hinner med allt. Duscha, handla det sista och packa in.
Såg att det skulle åska imorgon. Usch och fy.
Nu blir det en helg med massa folk och rallycross. Vilken dröm.
Får passa på att ta en massa bilder under helgen.

Jag vet vad jag vill och det är DEJ jag vill ha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0