Torsdag kväll...

Jag glömmer hela tiden bort att skriva här. Men ska försöka bli bättre på att uppdatera, känns pinsamt när man inte gör det. Fast ibland räcker inte tiden till allt man vill göra.
Vet inte i fall det blir Karlstad imorgon men på något sätt ska jag komma iväg.
Idag har jag och mamma gjort grovstädning i vardagsrummet. Fast ska bara dra över med dammsugaren och sen skura så är det klart. Har dragit fram soffan och tvn och tagit jätte noga bakom och på alla lister.
Så nu är hon nöjd, vi ska göra så i alla rum.
Thindra har ätit dåligt idag, men vissa dagar äter de mindre och andra mer. Men har fått i henne en hel del ändå.
Hon ligger vaken nu så får väl hoppas på att hon somnar snart så vi kan gå och lägga oss hon och jag.
Har varit på massage idag jag, snacka om att det gjorde ont när hon tryckte i nacken och upp mot halsen. Men känns som det gått över en del i alla fall . Ska även dit nästan onsdag kl 18 för att få en gång till.
Satan vad det åskade förut och regnade som bara den. Mamma gillar inte åskan och inte katten heller. Blev som en galning och sprang runt. Fast det passade perfekt så vi alla slängde oss i bilen och åkte ner till sunne för att handla lite småsaker som vi var tvungen ha.
Nu har jag i alla fall laddat kameran så får lägga in bilder imorgon.

Kär och galen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0