God Natt!

Orkar inte sova =/ Trist och va vaken så här länge mitt i veckan, kommer lätt vara sur och grinig imorgon. Om jag inte orkar sova lite längre förstås. Spelar kort på datorn, mitt tidsfördriv nu för tiden tror ja.. Åt sibylla mat förut=) efter det bestämmde jag mig för att försöka dra ner på så mycke onyttigt som möjligt nu ett tag. Visst ibland är de okej men nu i stort sätt har de blivit flera gånger i månaden. Vill inte bli allt för stor ska orka med kroppen sen efter också. Skönt sen kanske man inte springer på toa lika ofta på nätterna heller =)  Ska försöka ta mig en promenad imorgon, får ta med mig mamma ut.. Scones kanske man ska ta och baka när man vaknar till morgonen, de är ju skapligt gott det .. Är på bakhumör =)  Nu ska jag nog försöka blunda och sova om det går för sig.
Imorgon ska jag börja och vara lite nyttigare, får se vad de blir för frukost.





     ♥Jag vill att min skatt ska vara här nu! Men den kommer när den känner för det♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0