Uruselt

Har plockat ihop lite smått på rummet nu ska ju få besök av två personer alldeles snart =) Ska bli så roligt och träffa er så de finns bara inte . Saknat er sen sist. Ska väl titta på film och äta något kanske. Det blir mys de . Får väl ta och visa alla saker som vi köpt till den lille också=) Men går inte att undvika för finns saker lite överallt .
Va nere i sunne imorse och hälsade på Anna och Mickey som hade åkt tåg ner för och handla i sunne. Va kul och se er =) .  Vilket jävla väder de har gått och blivit , snöar som bara den. Jag tycker skidturister kör som de hade glömt körförmågan hemma . Höll fan på och krocka förut, de är såna som gör att de blir många krockar nu under vintertid.  För det är inte första gången jag möter en bil på fel sida som är på väg att åka om. Idioter. Slängde mig på tutan och blinkade i helljuset. Inte fan ska man dö p.g.a en sådan idiot med kistan redan på taket. Det är nu polisen skulle vara ute och titta sig om, men de har de väl inte ork med för de snöar. Nej nu ska jag inte sitta här och beklaga mig en massa och bli på dåligt humör . För snart kommer mina gäster =) Får skriva mer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0