Tisdag

Va till Mvc vid 10 =) kollade blodtrycke, kände hur den låg och fick höra hjärtljuden .. Sen sparkade den mig rakt i handen och hade kvar foten så att jag kände, lite läskigt men ändå mysigt. Packat lite utav de jag ska ha med mig ner också, går inte lägga ner allt på en gång. Smink och mobil får bli de sista som läggs ner de används dagligen.
Det är snart ny månad också =) Fan va tiden går fort. Tror att Februari kommer bli en händelserik månad.
Den får komma när den känner sig redo.
Sitter och väntar på att maten ska bli klar, pappa kommer hem på lunch vid halv 1 och mamma åker sen därefter och jobbar hon med. Ska nog bara ta de lugnt och sitta med korsord eller ta ett avslappnande bad. Skulle inte sitta fel precis.
Tar och skriver sen ikväll! Ha en bra dag så länge !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0