Städning

Dagen till ära är det städning som gäller, mitt rum ser ut som jag vet inte vad=) bara slänger saker omkring mig.
Så tänkte ta tag i det alldeles snart, suttit och läst lite bloggar.
Tog mig en härlig långdusch imorse och sen drog vi iväg och handlade mat. Åkte förbi moster en snabbis och hälsade på henne, passade på att visa min nya frisyr =)
Igår tog jag mig tid till att baka kladdkaka, hur enkelt som helst att göra. Familjen va så nöjda när de fick äta av de goda. Har kvar idag också . Ikväll ska vi titta på film, känns gött att bara ta det lugnt ibland. Fast ändå är de väldigt roligt och kunna va med kompisar.  Har inte lagt ut en bild på min mage än så är väl dax att göra det kanske =) innan de är försent.
Tog den i torsdags, fast tog den en liten bit från spegeln. Står i en provhytt för den som inte ser det.
Undra om man kommer sakna kroppen och allt efter?!
Har mina konstiga funderingar för tillfället.
Snacka om att man längtar tills den kommer, finns inte ord för det


Roligt om någon komenterar=)

.

Får skriva mera ikväll om jag har tid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har att mage gumman :P hehe. KOmmer blir ovant att se dig sen utan mage :O hehe! <3<3

2009-01-17 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0