Söndag!

Sitter och läser lite på nätet om de som jag ska göra imorgon . Känns lite intressant och veta lite mer om det, läkaren sa inte så värst mycke om det. Känns lite nervöst på något sätt men ändå inte. Får väl se hur de går imorgon. Ska vara där väldigt tidigt iaf=) Tror Emma ska med . För ska vara där några timmar. Tänk om den verkligen inte vill vända på sig . Eller att den vänder sig tillbaka direkt, har fått för mig att de ska göra skit ont när de vänder den ja. Men gör de för ont så får man väl säga till.

Trevligt att ni kom och hälsade på igår =) finns alltid så mycke och pratade om. Mamma va snäll och bjöd lite på dricka också . Bra att hon tömmer skåpet lite. Tänkte snart hoppa in i duschen , ska bli hur skönt som helst. Pappsen ska med och tanka min bil sen , bilen är lite knasig av sig. Som när jag skulle starta den när jag vara nere i sunne igår. Vill inte att det ska snöa nu =/ det kunde ha kommit tidigare .  Typiskt svenskt väder säger jag bara.
Moster va här och hälsade på igår också=) Nu ska jag ta och göra något vettigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa de va kul :)<3<3

2009-01-25 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0