Morgon trött!

Somnade inte förän klockan va halv 6 tror jag, men får skylla mig själv när jag skulle sitta vaken och kolla hockeyn =) va inte ett dugg trött efter den va klar. Synd att dom förlora men de har man nästan räknat med. Stackars mamma som var vaken och skulle upp och jobba vid 7 imorse. Hon kommer nog vara skapligt trött när hon slutar. Sitter vaken helt själv för tillfället eftersom min broder är och spelar turnering och pappa ligger och sover. Tänkte föresten ta och städa snart på rummet och min toalett för de ser ut som fan =) men de bjuder jag på för tillfället. Drygt bara att man måste göra rent detta jävlans badkaret. Ska föresten höra med mamma om hon kan bli med ner till klippverkstan och boka tid för klippning och färgning idag =) vill verkligen det nu. För håret är bara platt och jämnlångt inge snyggt alls.
Var ett väldans röj i magen inatt när jag väl skulle försöka sova,  men fick väl tillbaka för jag höll den vaken.. mysigt..

Nej jag får ta och skriva mera senare för nu ska jag ta och göra något vettigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0