Löördag

Har slitit med allt möjligt idag, har bla frostat ur frysen och slängt en massa som man bara sparar utan och äta det. Fixade ihop en box sak som mamma skulle ha i badrummet som blev snygg, men ännu snyggare med lite färg på. Slängde bebiskläder som skulle tvättas i tvätten. Måste tvättas innan användning. =) Visst de är väl tid kvar så man hinner fixa det men för mig har tiden bara runnit iväg. Så känns bäst att fixa det nu.. Är en massa andra saker som jag kommer fixa längre fram, så finns saker att göra.
Ikväll blir de en väldigt lugn kväll, titta på tvn och äta chips. Bara mys..

Va och hämta den nya mobilen igår också =) Lite ovant , men roligt med en ny mobil.. Samtidigt saknar jag min gammla. Lägger ut en bild på min nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0