Fredag

Har jätte svårt och sova nu på nätterna, trött som fan när jag vaknar på morgonen. Ska försöka lägga mig lite tidigare idag. Sov i bilen påväg hem från Karlstad =) . Va där på ultraljud idag. Och den låg som sagt inte åt rätt håll, så blir ner på måndag igen . Ska vara där klockan 8 så kommer få gå upp bra tidigt för och åka. Man blir lite nervös ändå för man vet aldrig om den vill lägga sig så. Och då blir de snitt om en vecka. Känns lite knasigt , fast på ett bra sätt då =) Men hoppas den vill.
Men känns skönt och veta hur den ligger. Så inte de kommit sen när man väl åkt in, vilken panik. Imorse drog jag och mamma på massage också =) Fan va skönt det va!  När jag och mamsen kom hem från Karlstad va de bara och dra ut och handla med familjen.

Sitter och äter glass nu och tittar på tvn.
Hoppas jag får träffa Bruttan min under helgen också =) <3 nu ska jag hoppa i sängen har lite ont i magen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja mej vill du inte träffa :(

2009-01-24 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0