Dryg dag!

Dagen har bara varit så lång tycker jag. Men jag roar mig med och spela kort på datorn =) Har latat mig och legat på sängen. Fast sen har jag hunnit med och vara lite duktig och skottat lite snö och diskat. Så lite stolt måste man va över sig själv. Men en sak som är säkert att jag ska inte skotta något mer nu på ett bra tag fick skapligt ont i ryggen.

 Kvällen blir nog bara lugn men jag funderar på att köpa mig en sallad eller något i den stilen=) ..  För tillfället smakar väldigt mycke mat skit, vet inte vad de blivit med mig..

Gårdagen va jag, emma och mamma till karlstad , Till Centralsjukhuset i samlingsalen och lyssnade . Va jätte intressant och lärorikt. Men inte en tendens till att bli nervös =) ganska skönt .. Undrar bara på vad man ska ta för något smärtstillande. Får väl se vad jag bestämmer mig för får väl ta och prata lite mer med Birgitta.
Men nu är de inte länge kvar känns så himla spännande så de finns inte. Vill att det ska dra igång nu =) så man får dra iväg.


Bjuder på en bild =) fast den är inte ny dock. Min navel ser cp ut!


                                            Komentera !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0