Dags resa!

Kom inte hem förän vid 8 från Charlottenberg . En hel dag med spring, så är skapligt slut i hela kroppen. Hade ont i ryggen och i magen förut. Fast inte så konstigt när man gått så mycke. Va inne i alla affärer som fanns där=) Hittade en topp och hårspray till mig själv. Sen blev de mössor och en mobile till sängen. Blev jätte nöjd med den. Just de jag köpte såna ta bort smink servetter också och godis får man inte glömma. Vi skulle ha ätit Potatisgratäng och kassler hemma men blev Mcdonalds. Jag klagar inte för va så grymt hungrig när vi hade gått där ett tag så visste inte vart jag skulle ta vägen. Fast ångrar mig grymt mycke att jag inte köpte en tröja som jag blev så kär i. Får väl ta det nästa gång vi åker dit. Hoppas det blir snart. Nu ska jag bara ta det lugnt kommer säkert somna snart ändå så . Va till moster och fick saker förut =) så snällt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0