Äntligen helg

Orkade inte skriva när jag kom hem igår, va helt slut i fötterna och ryggen . Så blev ett bad direkt jag kom hem. Mamma och jag blir alltid kvar lika länge varje gång vi ska åka till Karlstad. Va med mamma till sjukhuset också.
Jag ska ju till sjukhuset på måndag=) till samlingssalen .. Och sen torsdag ska jag till sjukhuset här i sunne, för hon kunde inte känna hur den låg och det är ju bra och veta snart. Tiden har gått så snabbt så jag vet inte vart den tagit vägen. Känns lite stressande på ett sätt men på ett annat så är de jävligt spännande och det kommer bli roligt.
Handlade en hel del saker igår eller mamma gjorde kanske man ska säga . För hon ville inte att jag skulle betala.
Men lite saker köpte jag mig faktiskt själv. Såg en massa bebisar =) Va kär man blir.

Har inte en aning om vad jag ska göra idag, men något blir de säkert. Kan inte sitta här en hel dag. Funderar faktiskt riktigt starkt på att baka något. Jag gillar att baka och äta också då förstås=) men vem gör inte det..
Blir nog filmmys ikväll.


♥Längtar,Längtar och åter Längtar♥

Kommentarer
Postat av: ulf

har du inte sett alla filmer som går att se du ser ju på film jämt å ständigt :D

2009-01-17 @ 16:15:16
Postat av: Anonym

2009-01-17 @ 16:19:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0