Nu är de helg!

Nu är de helg igen, gud va snabbt veckorna går =) tycker inte det är något annat än helg ja. Men ska inte klaga.
Moster trodde det skulle bli nu under helgen hon , fast det tror inte jag . får väl se vem som har rätt.
Jag längtar tills jag slipper springa på toaletten så många gånger på nätterna. Visst kommer man vara vaken på nätterna men inte utav det. Sitter och smaskar i mig choklad , är en gottegris nu förtiden. Apelsinkrokant ska det va.
Spelar harpan också de är inte att glömma, det är något jag kan sitta och spela flera timmar på en dag. Mitt tidsfördriv. Och jag lovar tiden bara rinner iväg. Fast man ska inte klaga när tiden bara rinner iväg de känns underbart skönt att veta att snart är du här=) Eva fyller 18 år på torsdag också =) Tänk om det kommit en liten..
Det enda jag stör mig på just nu är att jag får ligga och klia som fan på nätterna . Inget hjälper =/ det måste jag säga till Bm på måndag när jag ska dit . För kan inte vara helt slut när den kommer heller. Måste ha mycke krafter. Men ska försöka mig på och ta långa promenader under helgen och vila mycke =)
Ska försöka lägga in lite bilder sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0