Underbart !

I natt har lilla Thindra sovit nästan hela natten =) hon va bara vaken vid 5 i 10 minuter och fick sig lite i magen , efter det somnade hon om en stock. Men hon är inte allt för rolig på kvällen. Brukar försöka till och vila på kvällen så man orkar med natten. Moder och fader försöka få henne till och sova igår kväll men hon var helt tokig. Ändå hade jag ammat henne ett bra tag och hon somnat lite. Hon somnade till slut vid halv 10 tror jag mamma sa. Tur att jag har familjen här hemma som hjälper en så där =) Mamma va så goo imorse så jag hann och ta mig en skön lång dusch och smörja in mig . Har varit så grymt torr i huden efter förlossningen . Ska bli roligt att åka till Bvc och se om hon har gått upp ännu mer =) för då känner man en bekräftelse att amningen funkar bra . Tror jag och mamma ska ta oss en tur med barnvagnen sen .
Nu ska jag ta och äta frukost och sminka mig så jag är klar till vi ska åka . För hon ska få sig en skvätt innan vi åker .

Roligt bruttan när du skrev igår att du hade bestämt dig vilken du ville ha =) Då får vi se till att boka tid!!

Ha en bra dag så länge så skriver jag mer senare!

Thindra Joline Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0