Tisdag

Satt och funderade förut när jag fick en stund för mig själv. Fan va underbart de är att ha Thindra här går inte beskriva med ord =) Visst att de känns lite jobbigt nu i början innan allt löser sig med amningen . Hon är lite grinig på morgonen och på kvällen , men man vet att de går över. Ikväll ska hon få bada =)
 Måste ha sovit snett på kudden i natt har ont i nacken eller är de för jag sitter på ett speciellt sätt när jag ammar . Ska fråga mamma sen om hon kan ge mig lite massage. Imorgon ska vi till Bvc kl13.30 . Vägning och mätning tror jag de är .. Tänkte gå in och köpa någon leksak också.
Är så sugen på att köpa nya kläder till min lilla Thindra =) fast min moder tycker de är onödigt när hon har mycke i strl 56.
Nu ska jag passa på att göra något annat en stund innan den lilla vaknar och ska ha mat.

Skriver kanske senare om jag får tid och lust !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0