Slut på helgen !

Har dammat på rummet och lite sånt där =) måste ju ha i ordnings städat nu så de inte är en massa damm när den lilla kommer. Skönt och få något gjort tycker jag. Magen är stenhård just nu =) lite fränt . Men man vill ju att det ska dra igång rejält någon gång.Ska till Bm på onsdag igen klockan 14.30 men tänkte ringa henne imorgon om mina utslag över hela magen. De säger till en att man ska vila mycke nu innan, men jag orkar inte ens sova riktigt på nätterna utav allt kliande. Så får fråga henne lite om vad de kan va för något konstigt , för har provat olika saker men inget hjälper.  
Jag tror inte den lille kommer innan bf men man kan alltid hoppas=) tar de som en bonus isf. Längtar 

Moster och Faban va här och hälsade på tidigare idag. Det lilla busfröet, så lång han blivit och dansar till musik och sträcker ut den lilla tungan. Under tiden vi fikade fick han käka banan =)
 Ska nog med pappsen och köpa lite saker till kvällen . Ska göra hemgjord pizza är de tänkt , den älskar jag verkligen . Beck ikväll på tvn . Ska vara varje söndag framöver i några veckor. Då finns de något att kolla på tvn på sönda kvällar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0